Wednesday 18 April 2012

Hari Ini Dalam Sejarah


Pecah Teruna Cikgu Zul



Kini Cikgu Zul dan abg askar bermadu untuk meratah juburku. rupanya cikgu zul dah minta kebenaran untuk menjubur aku dari abg askar kerana terlalu gersang. Banyak benda yang mereka kongsi bersama. patutla abg askar tak bagi aku bayar sewa rumah. Rupanya tubuhku sebagai ganti untuk sewa bulanan. aku mulai tawar hati dengan mereka. tapi aku takut dengan abg askar. Mana boleh suka-suka nak pass aku dengan orang lain. aku mula rasa terkongkong.selanjutnya.... 

1 comment:

AzamShah said...

adik ANGKAT TERANGKAT:

Adik Tolong Abang, abang
tolong adik.

Adik Jaga Abang, Abang Jaga adik

Adik Jadi money boy Abang,
Abang bayar dan Jaga adik

Adik bagi seks services,
Abang bayar adik duit

Adik bagi Abang hisap batang
Abang bayar adik duit

Adik suka seks sama sama,
Abang bayar adik

Adik nak seks dan kaseh
sayang daripada Abang,
Abang bagi dan Jaga serta
abang belanja keperluan
kehendak adik.

Adik jual barang dengan abang
Abang bayar dan top up adik.

Adik, pengalaman seks dapat, skill seks dapat, kepuasan dapat, malah Duit belanja pun dapat serta kaseh sayang dan macam macam lagi.

Yang penting, kebaekan dan keuntungan bersama serta kaseh sayang selama lamanya

Umur : 12thn - 30 tahun
Slim, sasa,
Sporting dan open minded
Paras Rupa sedap mata memandang, nakal, manja
Taat setia, hormat dan kaseh sayang.

wasap.my/+601128238202/adik.angkat.abang