Monday 14 May 2012

Cerita PLU Terbaru


KENA GANGBANG NGAN INDON, BANGLA N NEPAL

Aku memang ada fetish pada orang indon ngan bangla. Terutama yang tengah keje bawah panas matahari kat tempat pembinaan. Aku stim bila tgk diorg macam tu.
So nk jadik kan citer, satu hari ni ak jmpe sexbuddy aku. Dia mintak aku isap btg dia, dia tgh gersang gila. So aku pon bawak dia masuk tempat pembinaan dekat2 ngan umah aku. Aku start isap. Aku amek bau, main ngan bulu2 diaa, baru aku isap kepala btg dia. Aku main-mainkan lidah kat lubang kencing dia. sikit2 aku masukkan. Makin lama makin dalam. Sampai la hidung aku dalam bulu jembut dia, batang dia lak dah sampai tekak dah.sepenuhnya...

1 comment:

AzamShah said...

adik ANGKAT TERANGKAT:

Adik Tolong Abang, abang
tolong adik.

Adik Jaga Abang, Abang Jaga adik

Adik Jadi money boy Abang,
Abang bayar dan Jaga adik

Adik bagi seks services,
Abang bayar adik duit

Adik bagi Abang hisap batang
Abang bayar adik duit

Adik suka seks sama sama,
Abang bayar adik

Adik nak seks dan kaseh
sayang daripada Abang,
Abang bagi dan Jaga serta
abang belanja keperluan
kehendak adik.

Adik jual barang dengan abang
Abang bayar dan top up adik.

Adik, pengalaman seks dapat, skill seks dapat, kepuasan dapat, malah Duit belanja pun dapat serta kaseh sayang dan macam macam lagi.

Yang penting, kebaekan dan keuntungan bersama serta kaseh sayang selama lamanya

Umur : 12thn - 30 tahun
Slim, sasa,
Sporting dan open minded
Paras Rupa sedap mata memandang, nakal, manja
Taat setia, hormat dan kaseh sayang.

wasap.my/+601128238202/adik.angkat.abang